Dotazník spokojenosti a stížnosti
Jste naším klientem? Pak bychom Vás rádi požádali o vyplnění dotazníku spokojenosti. Podle toho, jakým způsobem konzultace probíhala, můžete využít:
1) Dotazník spokojenosti pro osobní návštěvy a telefonické konzultace
https://www.survio.com/survey/d/E8O2D1T2G9I9Y7R9D
2) Dotazník spokojenosti pro emailové konzultace
https://www.survio.com/survey/d/V2D1A4E8J1J9C8Z2P
Nebyli jste spokojeni se službou a chcete si stěžovat? Pro podání stížnosti můžete využít níže uvedené formuláře:
Stížnosti:
formulář ve formátu PDF (k ručnímu vyplnění)
formulář ve formátu excel (k elektronickému vyplnění)
Podrobnější informace o vyřizování stížnosti můžete najít např. v informačním letáku o službě Občanská poradna (viz záložka „ZPŮSOB POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY“).
V případě nespokojenosti s vyřízením stížnosti se můžete obrátit na nadřízený orgán poskytovatele nebo na instituci sledující dodržování lidských práv s podnětem na prošetření postupu při vyřizování stížností. Jedná se o následující kontakty:
Ředitelka Charity Moravská Třebová, Bc. Ludmila Dostálová, DiS., MBA, Svitavská 44, 571 01 Moravská Třebová
Arcidiecézní charita Olomouc, Křížkovského 6, 779 00 Olomouc
Veřejný ochránce práv, Údolní 39, 602 00 Brno
Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
Městský úřad Moravská Třebová, Olomoucká č.p. 2, 571 01 Moravská Třebová